Pandemia aiheuttaa pieniä muutoksia toimintamme. Keskitymme ennaltaehkäisevään toimintaan ja pyrimme rajoittamaan omalta osaltamme viruksen leviämistä.

Pandemia-aikana emme kättele asiakkaita toimipisteellä emmekä kuljetustehtävissä. Lisäksi asiakastiloissa on otettu käyttöön korotettu desinfiontitaso kiinteiden kalusteiden ja työvälineiden osalta sekä henkilökunta on opastettu huolehtimaan erityisesti käsihygieniasta.

Olemme panostaneet jo aiemmin sähköiseen asiointiin. Pystymme tarjoamaan asiakkaalle kattavan asiointikokemuksen myös etänä, omalta päätelaitteeltaan. Voimme laatia asiakkaalle yksilöllisen tarjouksen hautausjärjestelyistä sähköisesti. Myös asiakirjojen allekirjoittaminen ja tilausten vahvistaminen sähköisesti on mahdollista. Sähköiset asiointikanavat saatte käyttöön soittamalla toimistolle. Teemme puhelimitse alustavan kartoituksen toiveistanne ja tarpeistamme, joiden pohjalta laadimme yksilöllisen tarjouksen.

Toimistomme palvelee normaalisti ja seuraamme tiiviisti viranomaisten ohjeistusta. Palvelemme kaikissa hautajaisiin liittyvissä kysymyksissä, niin kasvotusten kuin sähköisesti.