Asiointi
Toimisto
Omaiset voivat vapaasti valita mieleisensä hautaustoimiston avustamaan hautajaisten järjestelyissä. Henkilökohtainen kasvokkain tapaaminen rauhallisessa toimistotilassa mahdollistaa kiireettömän ja yksityiskohtaisen sopimisen kaikista toivotuista palveluista, tuotteista ja aikatauluista. Arkun, uurnan ja hautakiven hankintapäätöstä helpottavat toimistotilassa näytteillä olevat mallivalikoimat.
Hautajaisjärjestelyt vaativat yhteydenottoja moniin eri tahoihin: hoitolaitokseen, seurakuntaan, kukka- ja kiviliikkeeseen, pitopalveluun, lehden toimitukseen, painotaloon. Kokeneet asiakaspalvelijamme auttavat kaikissa yhteydenotoissa, valinnoissa ja palvelujen tilaamisessa.
Hautajaisjärjestelyjen kokonaiskustannukset vaihtelevat yksilöllisesti. Tarvittaessa pystymme tarjoamaan asiakkaallemme rahoitusratkaisun. Hautausrahoituksen lainahakemuksen voi täyttää toimistossamme yhdessä asiakaspalvelijan kanssa. Hän auttaa myös uuden hautakiven hankinnassa ja sen suunnittelussa digitaalisen suunnitteluohjelman avulla.
Kaikkien palvelujen tilaukset ja tuotehankinnat dokumentoidaan. Näin varmistetaan molemminpuolinen oikeusturva, yhteisymmärrys ja sitoutuminen hautausjärjestelyjen toteuttamiseen.
Sähköinen asiointi
Sähköiset järjestelmämme helpottavat asiointia ja hautajaisjärjestelyjä erityisesti tilanteissa, joissa hautajaisia järjestävät henkilöt asuvat muualla kuin vainajan hautaamispaikkakunnalla. Modernien sähköisten ohjausjärjestelmien avulla voimme esimerkiksi laatia asiakkaalle palvelutarjouksen, jonka hyväksyminen myös onnistuu sähköisesti. Asiointi toimipisteellä ei siten ole välttämätöntä. Ohjausjärjestelmät toimivat suojatuilla palvelimilla ja niiden tietoturva ja asiakastietojen käsittely ovat lain edellyttämällä tasolla.
Kotikäynnit
Hautajaisjärjestelyjä voi tehdä myös kotona. Toimipisteellämme tapahtuvan asioinnin lisäksi teemme asiakkaan toivomuksesta kotikäyntejä. Tyypillisesti kotikäyntejä tehdään, kun hautajaisjärjestelyjen aikataulu tai asiakkaan liikuntarajoitteisuus asettaa esteitä toimipisteellä asiointiin.
Kotikäynnistä sovitaan asiakaspalvelijan kanssa yleensä puhelimitse.